Thursday, September 1, 2011

Hihi en lille sjov historie

Jeg har vundet den sødste broche hos Floh.dk

For noget tid siden sagde jeg til manden min at jeg havde bestilt hans julegave...
Han havde fundet en lækker fiskestang på nettet og spurgte om han måtte få den i julegave... men nej... for jeg havde allerede bestilt hans julegave :)

Så i går ringer telefonen på mit job og Manden er i den anden ende og siger drillende og spændt "Næhhh, der er kommet en pakke. Hvad mon der er i den"
Hihi.. han tror helt sikkert at det er hans julegave! hihihi...

Han får lidt gas i telefonen og ender da med at blive en smule skuffet da han finder ud af at det er en broche som jeg har vundet i en Giveaway!
Jeg morede mig der i mod gevaldigt ;)

Floh... 1000 tak for brochen! Den er SÅ fin! :)

1 comment:

www.floh.dk said...

Hey! Jeg er SÅ glad for, du kan lide den:)
/lefloh